You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Er eFootball endelig bedre enn EA Sports FC i 2025?
Utenti online sul forum: nessun utente è sul forum.

Er eFootball endelig bedre enn EA Sports FC i 2025?

Autore: JasperNibbi -
contatta

Hei! Har noen her testet både eFootball 2025 og EA Sports FC 25? Har alltid vært FIFA-gutt, men jeg vurderer å prøve Konami sin versjon i år. Det virker som de har gjort store forbedringer.

Autore: LoganHenry -
contatta

Jepp! Jeg har testet begge. eFootball 2025 er faktisk ganske imponerende. Spillet er mye mer realistisk nå enn det var i starten, og det føles mye mindre «arcade». Her er en grei oversikt om du vil sammenligne selv: https://www.konami.com/efootball/en/

Autore: JasperPepper -
contatta

Takk! Synes EA FC har blitt litt for “pay to win” i Ultimate Team, så det frister å bytte. Hvordan er online-modusen i eFootball?

Autore: JasperNibbi -
contatta

Online er overraskende stabil! Matchmaking er rask og færre disconnects enn før. Og når jeg trenger et lite avbrekk fra fotball og vil prøve noe helt annet (men fortsatt underholdende), så bruker jeg ofte denne siden for spill og bonuser – du kan lær mer der hvis du er nysgjerrig ??

Autore: LoganHenry -
contatta

Ah, nice! Alltid greit å ha en “plan B” når det butter i ranked :) Jeg skal sjekke det ut – både eFootball og den bonusgreia!

Autore: JasperPepper -
contatta

Gjør det! Bare husk å ikke rage om keeperen slipper inn fra midtbanen igjen

Ultimi risultati
chiudi